Functiebeschrijving
Klaarstaan voor mensen in vervelende schadesituaties. Naar ze luisteren en advies geven over hoe de schade kan worden verholpen. En dan ook direct in actie komen om te zorgen dat het allemaal wordt geregeld en afgewikkeld. Dat geeft een goed gevoel. Je beseft dat je op zeer belangrijke momenten van betekenis bent en dat doe je met alles wat je in je hebt. Een baan vol dynamiek, en die heb je altijd al gewild. Dynamiek waarin je mensen blij maakt, en dát maakt jou blij.
Wat doe je?
Jij beoordeelt de schademelding van de klant. Je achterhaalt de oorzaak van de schade en beoordeelt de dekking. Je bent een goede luisteraar, want de klant wil graag zijn verhaal bij jou kwijt en je geeft advies over hoe de schade het beste verholpen kan worden. Je maakt snel de goede afwegingen: direct afwikkelen, stukken opvragen of schakel je een aangesloten herstel-, onderzoeksbedrijf of expert in?
Contact met klanten en deskundigen of zelf schade aannemen, beoordelen en afwikkelen; dat is waar je aandacht steeds naartoe gaat in deze functie.
Heb jij:
- Relevante werkervaring als schadebehandelaar bij een verzekeraar of volmacht bedrijf of ben je bereid dit vak te leren;
- Ervaring met ANVA;
En ben jij:
- Iemand die stevig in zijn schoenen staat;
- Helder in jouw manier van communiceren;
- Iemand die het leuk vindt om klanten te kunnen helpen met hun schade;
- Iemand die het belangrijk vindt om processen te verbeteren en je persoonlijk te blijven ontwikkelen?
Solliciteren op deze functie!
Liever telefonisch je motivatie toevoegen?
Neem contact met ons op en kom je motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek!
Laat je gegevens achter in het contactformulier, of neem zelf direct met Ruud contact op via 06-20596167.